27.3.10

Maskemarkører til salgs

"YIN"
3 hippie- inspirerte maskemarkører.
Disse er noe større enn de jeg har laga før, men de er lette som hippiefjær. Helt ypperlig som markører!
De selges i sett på 3, og koster bare 60 kr. (+ porto/ oppkrav)
Send meg mail om du er interessert i å kjøpe disse 3- og husk å merke den med "YIN".

"YANG"
 Det samme gjelder for disse, og de koster også bare 60 kr (+ porto/ oppkrav)
Send meg mail, og merk den med "YANG"

SOLGT"DROPS"
Ja, her selger jeg en dropsepakke, uspiselig sådane- men knallflotte som maskemarkører.
Selges i sett på 6 stk, og koster kun 60 kr (+ porto/ oppkrav)
Samme rutine; Send meg mail, og merk den "DROPS" om du vil kose deg med en godtepose ;o)

"DE 2, VI 2 OG DE 2 ANDRE"
60 kr (+ porto/ oppkrav) for disse 6 markørene.
Samme prosedyre gjelder for disse også;
Send mail, og merk den "DE 2, VI 2, OG DE 2 ANDRE"

"5 I SPANN"
5 markører til den nette sum av 50 kr (+ porto/ oppkrav)
Send mail, og merk den "5 I SPANN"
Minner om at jeg har flere markører til salgs, og de finner du HER, HER og HER

1 kommentar:

  1. accrodescroix13.5.10

    Bonjour J'aime bien les Marqueurs une yin yang C'Est Pour le tricot? J'aimerai savoir combi ont chuté d'environ un euro par unité commentaire Payer dire échangez possibles. Bonne journée. Michèle

    SvarSlett

Fant du noe du likte?
Legg gjerne igjen ris, ros, forslag, ønsker eller bestilling :o)