18.11.09

Til salgs; Maskemarkører- sett à 6 stk

Maskemarkører,
sett nr 5 selges for kr 60,- + porto

Solgt. Maskemarkører, sett nr 6 selges for kr 60,- + porto

Solgt. Maskemarkører, sett nr 7 selges for kr 60,- + porto

Solgt. Maskemarkører sett nr 8 selges for kr 60,- + porto

 Maskemarkører,
sett nr 9 selges for kr 60,- + porto

Solgt. Maskemarkører, sett nr 10 selges for kr 60,- + porto

Er du interessert i å kjøpe noe av meg, ta kontakt på e- mail: eossalg@live.no.
Ønsker du å bestille noe, ta kontakt- så skal jeg se om jeg har mulighet :o)
Og til dere som allerede har handla av meg: Takk for tilliten!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hei ! Jeg ville så gjerne få kjøpt maskemarkører av deg! To sett av nr 10:
    Jeg vil også ha to hemmelighetsballer en rosa og en blå/grønn! Hvordan går jeg fram med betaling? Kommenter på bloggen min! Klem!

    SvarSlett
  2. Bestemor Drillo: Jeg har lagt inn kommentar om dette på bloggen din, men jeg kan jo gjenta det her;
    Hemmelighetsballen er lagt til side sammen med sett nr 1. Det finnes bare ett sett nr 10, så dersom du ønsker å kjøpe to- må du velge en av de andre settene. Sånn gjør du: Send meg mail på eossalg@live.no med fullstendig bestilling, adressa di samt om du vil fohåndsbetale eller få postoppkrav. Så får du en mail tilbake fra meg, og varene i posten :o) Klemmer

    SvarSlett

Fant du noe du likte?
Legg gjerne igjen ris, ros, forslag, ønsker eller bestilling :o)