21.11.09

Juletrekning!!!

Jeg kaller spade for en spade, og spør deg pent: Vil du reklamere for meg og salgsbloggen min?
Da blir du med i trekninga om denne lilla og brune Inka- lua, som er strikka av Du Store Alpakka sitt garn som heter "Sterk". Den er strikka med dobbel tråd- så den er god og varm :o) Den kan til og med vaskes på ullprogram, så du slipper håndvasken ;o)

Reglene er som følger:
*1 lodd hvis du linker til meg med bilde av lua- i et vanlig blogginnlegg eller gjerne som en "gadget" i margen
*2 lodd om du linker OG legger deg til som følger!

Mao- du kan få hele 2 lodd pr blogg på denne trekninga, så har du flere blogger- kan du altså få flere lodd ;o)

Du må i alle tilfeller legge igjen en kommentar under dette innlegget, så jeg kan finne deg.



Trekninga skjer 15. desember kl 15- følg med!

5 kommentarer:

  1. Henger meg på her jeg Elin :) Følger og legger deg inn i strikkebloggen og om du har et bilde/knapp så legger jeg deg og inn på hovedside min under linker :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lagt inn bilde og link til deg på min blogg, følger er jeg alt. :)

    SvarSlett
  3. Dette var et nytt bekjentskap, jeg legger meg gjerne til som følger og linker på bloggen min

    SvarSlett
  4. Her kaster jeg meg på. Er visst inne i en steam når det gjelder konkurranser nå ;) Jeg følger deg allerede og jeg linker med bildet

    SvarSlett
  5. Eh... NÅ er jeg følger! Var sikker på at jeg fulgte deg, men det gjorde jeg visst ikke før i dag. Gleder meg til trekning i morgen og krysser fingre og tær. :)

    SvarSlett

Fant du noe du likte?
Legg gjerne igjen ris, ros, forslag, ønsker eller bestilling :o)